



Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
Zachęcamy do zgłaszania reklamacji drogą telefoniczną pod numerem 517 322 198. Skraca, to czas rozpatrzenia zgłoszenia.
W celu złożenia reklamacji w formie pisemnej, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wyślij do nas wiadomość na adres safe_baby_sag@o2.pl
Wiadomość powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Jeśli w toku rozpatrywania reklamacji poprosimy o wysłanie do nas towaru pamiętaj, aby odesłać produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury/dowodu zakupu.
3. Adres do wysyłki
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Magdalena Mańka
98-200 Sieradz
Armii Krajowej 22b/12
98-200 Sieradz
W przypadku uznania reklamacji zwrócimy koszty wysyłki reklamacyjnej.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru.
Wyjątek stanowią produkty wykonywane na zamówienie wg Twoich indywidualnych wytycznych.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Magdalena Mańka
98-200 Sieradz
Armii Krajowej 22b/12
98-200 Sieradz
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Zwrot towaru na koszt kupującego.